حملات هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به شرق لبنان + فیلم (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تاکید مخبر بر بسیج همه‌جانبه امکانات برای کمک به سیل‌زدگان خراسان رضوی هنیه: نابودی رژیم اشغالگر حتمی است رسانه‌های رژیم صهیونیستی: ۱۵ نظامی در شمال غزه زخمی شدند (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) مراسم بیست و نهمین سالگرد شهادت دکتر «سید محمدعلی نقوی» در مشهد برگزار شد بلینکن: آمریکا حملات اوکراین به خاک روسیه را تشویق نمی‌کند قسام از لبنان پادگان «لیمان» را موشک‌باران کرد گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه ترکیه با هنیه درباره تحولات غزه سردار قاآنی: غزه، اسرائیل و آمریکا را به ذلت کشانده است موضع چین در خصوص سالگرد «روز نکبت» عملیات هماهنگ گروه‌های مقاومت علیه صهیونیست‌ها در نوار غزه سوءقصد به جان نخست‌وزیر اسلواکی+ فیلم جزئیات عملیات نیرو‌های مسلح یمن در دریای سرخ وزیر خارجه هند به تهدید‌های آمریکا در مورد توافق چابهار پاسخ داد کدام ادارات و سازمان‌ها شنبه‌ها تعطیل نیستند؟ وزیر راه از افتتاح راه‌آهن رشت- کاسپین با حضور رئیس‌جمهور خبر داد سه مصوبه مهم امروز (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت تأکید رئیسی بر رفع دغدغه‌های مردم به‌عنوان سرمایه‌گذار و رکن اصلی بورس جداول بودجه سال ۱۴۰۳ اصلاح شد (۲۶ اردیبهشت)
سرخط خبرها

جهل مرکب شبکه شیاطین و راهی که ادامه دارد

  • کد خبر: ۱۸۵۱۸۲
  • ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
جهل مرکب شبکه شیاطین و راهی که ادامه دارد
در طول چهل سال بعد از انقلاب‌اسلامی، همواره با توطئه و دشمنی دشمنان بزرگی مانند آمریکا و اعوان و انصار آن‌ها مواجه بوده ایم؛ اما در طول این سال ها، انقلاب به لطف خدا توانسته است به مسیر خودش ادامه دهد.

 هر چند دشمنان هر آنچه در توان داشتند، به کار گرفتند و از هیچ کوششی در این مسیر دریغ نکردند. اما اینکه انقلاب توانسته است از این توطئه‌های رنگارنگ که یکی از آن‌ها همین اغتشاشات پاییز سال گذشته بود، به سلامت عبور کند، در چند عامل می‌تواند جمع باشد.

عامل اول، درایت و هوشمندی رهبر نظام است که با تدبیر خودشان توانستند این انقلاب را رهبری کنند و در مرحله بعد هوشمندی و درایت مردم ایران قرار دارد که با تشخیص درست توطئه‌های دشمنان اسیر فتنه‌های آن‌ها نشدند.
عامل بعدی پیوند بین مردم و رهبر معظم انقلاب است. به هرحال مردم این را متوجه هستند که اگر این پیوند که دشمنان مردم و ایران به شدت به دنبال بر هم خوردن آن هستند، دچار مشکل شود، زمینه برای بروز یک فاجعه ملی در ایران به وجود خواهد آمد و دشمنان ما در چنین شرایطی اغتشاشات را گسترش می‌دهند و حتی آن را به جنگ داخلی تبدیل خواهند کرد تا در نهایت یک ایران ویران را برجای بگذارند.

سطح پایین تحلیل دشمنان ما نکته دیگری است که وجود دارد. به عبارتی آن‌ها کشور ایران، نظام جمهوری اسلامی و مردم را به خوبی و درستی نشناخته‌اند؛ بنابراین فکر می‌کنند با اقدامات خودشان می‌توانند این کشور و نظام را از پای دربیاورند. کسانی که تاریخ بعد از انقلاب را دنبال می‌کنند، به خوبی می‌دانند دشمنان ما بار‌ها وعده سرنگونی نظام را داده اند و حدود ۴۵ است که این مسئله ادامه دارد و این نشان می‌دهد که این شبکه شیاطین در جهل مرکب به سر می‌برد.

دشمنان در کنار کار‌های تبلیغاتی که دارند، فشار‌های تحریمی را نیز بر ما وارد می‌کنند به این امید که به واسطه فشار‌ها و مشکلات اقتصادی،  روحیه اعتراض‌ها و اغتشاش‌ها در مردم بالا بگیرد؛ اما تیرشان تا الان به هدف نخورده است. در طول این سال‌ها و دو سه سال گذشته، اقدامات سازندگی و عمرانی و جبران کمبود‌ها با شدت و حدت در جریان است و مردم نیز هوشیارانه در کنار مشکلات اقتصادی پیشرفت‌های نظام و کشورشان را مشاهده می‌کنند و راضی نیستند این مسیری که به سمت قله است، ناتمام بماند؛ چون می‌دانند هدف دشمنان رفاه مردم ایران نبوده، بلکه فروپاشی و اضمحلال کشور ایران است و تبدیل ایران به یک سرزمین سوخته، ناتوان و از رده خارج.

به عنوان مثال در اغتشاش‌های اخیر، شکست توطئه شبکه شیاطین به واسطه هوشیاری مردم ایران، اتحاد مردم و رهبری، درایت و اقتدار رهبری نظام و در مجموع اقتدار با عظمت کشور ایران انجام شد؛ بنابراین ما شاهدیم که امروز این دشمنان هستند که مأیوس بوده و در حال عقب نشینی هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->